torek, 27. november 2007

Učna ura

Pesimizem, optimizem, realizem.

Kaj sploh kaj pomeni?!?

pesimízem -zma m () lastnost pesimističnega človeka: mnenje, prepričanje, da v življenju prevladuje slabo, zlo nad dobrim

pesimíst -a m () kdor vidi vse v življenju slabše, kot je, črnoglednež.

optimízem -zma m () lastnost optimističnega človeka: mnenje, prepričanje, da v življenju prevladuje dobro nad slabim, zlim

optimíst -a m () kdor vidi vse v življenju boljše, kot je

realíst -a m () 1. kdor pri mišljenju, ravnanju priznava, upošteva dejstva, uresničljive možnosti

Izseki iz SSKJ-ja nam dosti povedo, mislim, da nimam kaj dodati, kot samo to preberi, razmisli in se opredeli, da v bodoče ne bo napak! No, jaz sem realist! (opp. beri zgoraj!) Kaj vlada med Slovenci pa povejte vi po svojih ugotovitvah….

by banana

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

Sem pesimist. Svet me je pripravil do tega.

Unknown pravi ...

Pesimist = optimist z izkušnjami!

Hahaha... :)
Tole sem prebrala ravno včeraj v enem izmed msn sporočil. :)

Anonimni pravi ...

Svet je svinsko krut! In Janez dam ti popolnoma prav, če bi bilo več takih kot si ti, ti ne bi bilo treba biti pesimist!..

Anonimni pravi ...

Life is hard and then you die!!
Eeeeeh, mlaaaaaadi smo-življenje mormo zankrat jemat s polno žlico optimizma in dobre volje!:)

Anonimni pravi ...

jp naty tekist je tist pa nč drgač!lol