nedelja, 25. november 2007

Mrzlica

V soboto me je pot zanesla v prvo trgovino, ker pač mi je zmanjkalo osnovnih potrebščin. Danes je še november, a ne? No, ja, je! Božični okraski, dedki mrazi, smrečice! Pa kaj jim je! V redu, december, ko že diši, ko zebe, ko je sneg… Ne pa danes, ko še žalujemo, ja fertik! Še preden pride sneg, prazniki te mine do vsega. Jutri bomo postavljali smreko, pojutrišnjem bo novo leto, sledi podiranje smreke čez dva dni. Pa kam hiti ta svet, a ne more nihče uživat v trenutku in danem momentu? Nihče ne ceni malih stvari! Vsem se mudi, vsi bi radi imeli nekaj pred svojim časom!
Trgovine, lepo, so okrašene in dajo svoj duh k praznovanju ampak ne en mesec prej!
Vse komercializirajo, vse prodajo na svojo korist, povsod reklame! Kaj se je zgodilo s prazniki v družinskem duhu! Mirno in tiho preživet dni ne, da bi ti kakšna trgovina dejansko vrivala okraskov in načina preživljanja praznikov. Meni osebno gre to tako na živce, da ne grem u trgovino, če to ni smrtno pomembno! Potem, ko zadiši po snegu, piškotih, ko rata lušno se sprehodim po trgovinah, ampak najraje pa po okrašenem mestu. Ampak ne prej za boga miloga, ne oktobra!!!!
Ampak kaj lahko naredim jaz? Točno tako stisnem gobec in počakam…jadajadada..
Ja prav pa naj že 1.januarja dajo srčke za valentinovo meni je tako vseeno, ne praznujemo tega praznika.


by banana

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Dober napisan ja, me spomnal na kak tedn nazaj (mogoc vec) ko sm hodo po celju pa vido kak mesto krasijo zram si pa mislo "wtf?" ne mores ze novembra bozicno vzudsje met, kaka dva tedna pred bozicem bi blo cist dost... uglavnem krneki =D

Anonimni pravi ...

Pred časom sem imel v mislih tudi sam podobno objavo (in si me prehitela:)). Tut jst sm mnenja da definitivno prehitro začnejo z okraševanjem mest in izložb. Hja se vid da smo potrošniški narod, čimprej zafilat folk z ''reklamam'' da čimveč keša porabmo za praznike. bi biu večji filling če bi okraševali okol prvega tedna v decembru.

Anonimni pravi ...

jp, vsak let slabš...obup!!!