četrtek, 29. november 2007

Bruceva zaprisega pri medicincih

Slučajno mi je v roke prišel list papirja z naslednjo vsebino:

» Danes, ko s tem krstom izstopam iz otroških let igre in zabave, v mučno obdobje čiste realnosti in discipliniranosti v želji,da se vsaj malo približam vam, globoko spoštovanim, najdražjim kolegom višjih letnikov in vsem ostalim, ki ste že bogovi v belem ter tistim,ki se ženete za njihovimi položaji, v želji, da jih nekega dne nadvladate, resen kot v sibirski led zamrznjen dolgodlaki mamut, na kolenih ponižan in prestrašen kot mravlja pred Raidom prisegam, da:

1. Bom za svojo splošno razgledanost in pobeg iz omejenosti medicine skrbel z vsako tedenskim ogledom oddaje Spet doma.
2. Da se bom vestno držal nenapisanega pravila, ki se glasi: ako me povabi na pijačo sošolec, mu plačam nazaj, ako me povabi starejši kolega, plačam jaz. Vse tri runde!
3. Da bom človeka, ki me je naučil orientirati ulno, spoštoval in ljubil kot lastnega očeta.
4. Da ne bom podcenjeval nobenega predmeta, tudi Celične biologije ne, ter da si bom vestno kupoval nove knjige, kajti le to je pogoj, da bom nekoč uspešen in v zavist svojim kolegom.
5. Da ne bom zapravljal dragocenega časa in bom kar se da hitro bo mogoče opravil podiplomski študij ter ga končal z doktoratom iz kakšne klinično uporabne teme kot na primer Spina nevtrofilnega korpuskuluma.
6. Da si bom prizadeval za poglobljeno poznavanje dreves, četudi mi ne bo dano videti gozda; ob vsakem rektalnem pregledu se bom nemudoma spomnil na biosintezo hema z vsemi možnimi kofaktorji.
7. Da bom radodaren do svojih kolegov in kolegic v strokovnem, znanstvenem in rekreativno seksualnem smislu,

Če bom vestno izpolnjeval svoje dolžnosti, naj me čakajo ugled, slava, čast in denar!
Če se zoper prisego prekršim, naj me zadenejo eksplozivna diareja, sifilis in kuga!«

Medicinci so pa res carji!To me spomni na stare dobre čase, ko sem bila jaz fazanka in smo morali pri krstu v pevskem zboru znati na pamet 10 pravil do besede natančno plus različne variacije! Ampak to pa je že druga tema…

by banana

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ja so bili časi ko smo bili fazani in si nas tudi ti mučila :) četudi ne preveč, ampak bilo je zanimivo.

Sj ne vem kaj reku bi razn, kje so tisti zlati časi :)

Anonimni pravi ...

..ja ka vse to ne najdeš na poti iz kaosa domov haha...pa nj še kdo reče d tud resni medicinci niso za hece;)