četrtek, 15. november 2007

FUJ TO !

Študentski večeri v klubih in diskotekah naj bi bili nekaj nepozabnega, zabavnega in sploh nekaj super…Ampak problem nastane, če si se lansko leto res v diskoteki zabaval do jutranjih ur, letos pa si slučajno zajadral v klub na wc in pa še pogledat mimogrede, kaj se dogaja, koliko ljudi je in če je kdo poznan. Moja dogodivščina: ko sem prišla v klub me je najprej zadela količina ogljikovega dioksida, če je bilo v zraku samo to… Ko sem se skušala kulturno prebiti do srca kluba, naj opomnim, da je bila ura šele 1h, kar je zgodaj za študente, sem naletela na kopico pijanih študentov. Nič ne rečem, tudi mi smo pogosto pod dozo ampak, v klubu kjer je nabito polno ljudi, veljajo druga pravila. Pusti človeka, ko prihaja v klub pri miru! Poskusila sem se prebiti do stranišč, a mi je takoj postalo žal, saj so bila le ta umazana, da ne rečem še kaj hujšega in najbolj sram me je, da je bil to ženski wc!? Ampak to še ni najhujše, ne, to šele pride, ne morem verjet, da sem na poti do stranišča zaznala toliko različnih vonjav od najdražjih parfumov, do lulanja, bruhanja, izpuščanja nevarnih plinov za ljudje in okolje.. Smo doživeli še kaj hujšega ampak v tem kaosu fuj vonjav, mi je postalo malo slabo. Kolikor sem naučena jaz, se je treba najprej umiti šele potem parfumati in ne v kakršnem koli drugem redu. Naslednje, ob pitju različnih pijač se lahko pojavijo burne reakcije v želodcu in ostalih organih, brez zamere zdravnik pa res nisem, da bi to vedela natančno. Temu sledi, pojdite na wc, ne mučite se z raznim zadrževanjem plinov in ostalih telesnih izločkov. Glede na to, da je velika gneča v klubih ste lahko srečneži, če nekje ulovite cm svežega zraka oz kisika, ampak hej, to je fensi nočni klub.
Po tem pa rečejo »wah, te beznice, underground, tam je svinjarija, zbira se sam kriminal folk, vse je umazano, smrdi , pfuj tja pa že ne gremo! Gremo raje v fensi lokal, fensi smrdet.«
Jup, res je vsak večer nekaj nepozabnega….

by banana

7 komentarjev:

sesalca pravi ...

Hehe. Welcome to the T-klub (ex Trust). Glede razlike med moškimi in ženskimi wc, ti pa povem, da sem že velikokrat, ko sem slišal pogovor med dvema snažilkama, slišal, da so ženski wcji bol problematični od moških... Včasih te kar mine, kakšne so razmere v nočnih klubih, tako da bi bilo prav fino, če bi bili ti nočni lokali bolše opremljeni z prezračevalnimi sistmi (posebej tisti, v katerih je ljudi toliko da se počutiš kot sardela v konzervi).
Lp Felix

Unknown pravi ...

No, če je bil Trust, se ne čudim :)

Sem mislil, da je blo to takrat ko sma skupaj s banano pila :) Nekje drugje :)

Unknown pravi ...

Aja! Pa povabi me naslednjič :D

sesalca pravi ...

haha-janez mia sva pila v kaosu,katerega wc so tako čisti, da bi se upala na tla uležt( no pusmo to:)

te bom pa povabla sam ne v trusta---

banana

Anonimni pravi ...

Jao ja banana tiste 3min k smo ble notr so ble za moje pojme najbol svinske v mojem življenju..pizda na pank koncertih je miljonkrat bolša čistoča, pa vsi vemo kaka svinjarija se tam najde...ma obuuuuuuuuuuuup...VIVA KAOS-->AVE!!!

Anonimni pravi ...

Ma reeees ogabna scena!:S.Osebno sicer dosti zahajam v T-klub in se tam tudi ''kar sprostim'' ter naplešem, toda priznam, da me je včasih sram, da pomagam zaslužiti takšnemu ''svinjaku''. Hja,študentje pač iščemo lokale,diskače, kjer dogaja in kjer so pijače seveda po zmerni ceni; v Mb sta to predvsem T-klub in Štuk.Pač mladi smo, dogaja nam 100/h, dovzetni smo za nova poznanstva, če pa se ''fain zrihtamo'' za zabavanje v takem klubu, potem pa tako in tako uživamo v pozornosti nasprotnega spola ter se prepustimo divjim ritmom in omamnim tekočinam neglede na vse..:P
Tako je, nažalost-če se zamislimo, ugotavljamo, da smo v bistvu eni veliki neumneži; namesto, da bi se družili v kakšnem gledališču, kinu, takšnih in drugačnih galerijah-rajši mečemo denar čez okno, si uničujemo lepa in ''fensi'' oblačila (predobra za v te beznice), delamo takšne in drugačne neumnosti, na koncu koncev se pa dogodkov prejšnje noči sploh ne spominjamo!!!
Ah ja, young and stupid- ampak, samo, da se imamo super noro fain, kajne?!:D.

Anonimni pravi ...

takule bi jst rekla....long live kaos;)!!!pa mislm na bar, hehe;)!!