sobota, 17. november 2007

Hvala vsem

Kot je že znano iz prejšnjega Bananinega prispevka, sem včeraj praznoval rojstni dan. Zato sem se odločil, da se s pomočjo bloga (in seveda svetovnega spleta) še enkrat vsem zahvalim. Vendar če pomislim, beseda hvala nima toliko moči, da bi lahko ubesedila mojo hvaležnost ob vsemi izrečenimi željami in prejeti darili. Ok, to zveni tako kot da bi bil materialist, vendar nisem. Ob velikih in dragih daril, bol cenim preprosta, poceni in od srca podarjena darila, čeprau največ mi pa pomeni stisk roke in da spijem z osebo kakšno pijačo. Voščila so začela prihajati takoj, ko so začele teči sekunde po polnoči. Večina voščil je prispela preko mobilnega telefona (sms-i in seveda klici - seveda je to tudi najhitrejša pot sporočanja današnjega časa), seveda pa so voščilča deževala preko elektronskih posrednikov (e-maili, msn-ji, skype, seveda nenazadnje tudi preko tegale bloga). Ob najzgodnejših voščilih sem se, priznam kar pošteno nasmejau:). Zelo se me je tudi dotaknilo pismo, katerega sem dobil po klasični pošti od štirih bivših sošolcev in zelo dobrih prijateljev (tri dekleta in en fant). Ob tem pismu sem se nasmejal in nakoncu tudi majceno zamislil. Kot piko na i (ali če hočete: kot češnja na vrhu smetane) pa so me taisti, ki so mi poslali pismo, presenetili še na domu, kjer so mi zapeli happy b-day. S svojo pojavo so me pošteno presenetili, kar se je videlo po mojih tresočih se rokah, medtem ko sem odvijal darilo.
Za konec bi se še enkrat rad zahvalil vsem za izrečene želje. Obenem bi vam še povedal, da vas imam rad (čeprav vam to premalokrat pokažem) in še naprej ostanite takšni kot ste in kljub temu da se z nekaterimi od vas ne vidim tako pogosto kot bi si želel, vam povem, da pri meni velja pravilo: Daleč od oči, vendar blizu srca.
Čisto za konec malo za res malo za šalo: Hvala:)
Lp Felix

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

aw felix --- že tak se mi toži pšo tebi po še pa tak lepo napišeš pa ne no :) šmrk šmrk ...
mislim da govorim v imenu useh k ti rečem PRGON SE U MARIBOR BOH JETRE DA GA GREMO ENKT SPET URNK PIT.....
hihi

Anonimni pravi ...

ja u roku 14dni ima d s gor!!!!:)