petek, 9. november 2007

Božja beseda

Pred kratkim sem se s prijateljem zapletla v pogovor teološke narave oziroma o našem bogu, bolj natančno. Iz tega je sledilo naslednje razvijanje teze, ki je prerasla v teorijo in je skoraj že za verjet.

Začelo se je z vprašanjem: A misliš, da je bog? Pa zakaj, če je ustvaril naravo tako popolno, je potem ustvaril človeka tako pomanjkljivega, če je ustvarjen po njegovi lastni podobi!

Potem vse tiho je bilo…On vseeno nadaljuje: Ampak nastane problem! Kaj je on po spolu? Moj odgovor bolj za šalo: Po moje je hermafrodit-dvospolnik. In se je tema nadaljevala v drugo smer..: Zakaj potem moramo mi toliko garat, da pridemo u nebesa, in če prekršiš eno od 10 zakonov, ti potem pred vrati v raj reče ja sori več sreče prihodnjič. Zakaj, če nas ima tok fejst rad pol enostavno ne more spregledat napakic k prideš pred njega, zakaj te mora pahnit kar u pekel. Prej je še bil prostor v vicah, da si se lahko spokoril, sam dej je papež vice ukinu, ker se niso splačale, kje pa naj sedaj pridobiš zgubljene pike? Hm…to me je pa utišalo.., a njega pač ne..:Kaj pa tista zgubljena plemena u džungli, ki nimajo pojma o našem bogu? Po premisleku sem podala nekakšen odgovor kot je: Jah mogoče pa delajo vsi za isto firmo.. No in iz vsega tega sledi naslednja ugotovitev. Naš bog je šef ostali so podrejeni sodelavci, vsi delajo za isto firmo, vlada kapitalizem, saj današnji dan moraš vse plačat sploh pa cerkvi, vladajoči sistem pa je tiranija, verniki pa so j..... stranka!



by Banana

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Uf, v napačne vode se spuščaš.

sesalca pravi ...

Živjo Janez.
Oh, te vode.... Mogoče pa le niso tako napačne vode kot se na prvi pogled zdi, drugače ne bi bil tak komentar. Obstaja dosti bolj občutljivih tem, katerih se še nism dotaknila....ampak ravno te izzivajo različne poglede in komentarje. Se ti ne zdi?