ponedeljek, 3. december 2007

Nedeljsko popldne

Dogajalo se bo, da se bo vedno bolj pogosto govorilo o božiču, novem letu in vsem tem, saj je že December in praktično božič, saj po okrasitvi sodeč, ker je že vsepovsod smrečic in lučk in dedkov mrazov in božičkov ampak snega še ni od nikoder!! Upam, da ste že naredili adventni venček in prižgali prvo svečko, če ne zaradi pomena adventa pa zgolj zato, ker je faaajjjnnn J Ne bom nadaljevala v tej smeri, ker je še prekmalu.

Hočem povedati, da sem si zaradi te evforije, ki je že začela vladati vzela celo čas za nedeljo in prvič gledala tv in mi je žal saj sem, seveda po nesreči, naletela na RTV SLO in na oddajo NLP. Sedaj pa ne vem, a sem jest čudna ali pač enostavno ni moj okus oddaje več? Slabo mi je ratalo že ob pogledu na voditelje. Ok sploh jim ne vem imena, sem se vprašala zakaj in ID mi je pač reku: ej stara ne zanima te!- ja tud prav. Oba sta luštkana; bjonda in pa latino lover, ampak prosim botta tih! Recimo, da se uvajata zato ne bom nič kritizirala. Najbolj sem bila pa presenečena in mi je kar zautripalo tam spodaj, ko sem zagledala Anžeja s tistimi sexi kocinami, ki so edino sredstvo, ki dokazuje, da naj bi bil moškega spola, ne bom rekla moški, ker to še dolgo ne bo, če sploh bo! Mogoče sem krivična, fant je doživel že veliko, kar se procesa zdravljenja tiče, ampak, če pa ni sposoben prenesti kritik, se pač naj ne podaja v svet show biznisa. Tud fovš mu nisem, ker imam sama preveč dela, da bi se ukvarjala s tujo kariero in življenjem. Ne morem prenest pogleda na tisti fris, zato je tudi sledeča posledica, da ne gledam slo1, ker pač se mi enostavno ne da, poslušat osnovnošolskega glasu in njegove pametnosti in blaaaa…..v glavnem Anžej, dej pejt nazaj na musko.. Zanima me tudi za kolko so mu šenkali maturo? In ocene na Kajuhu?

No ja mogoče sem pa res ljubosumna, ker ga nikoli nisem in ne bom mogla imeti…V jok pa na drevo!

NLP?!?! wtf kaj je to sploh ime, še ime so mogli spremenit, ko sta Anja in Lado šla! Se sprašujete zakaj sta šla? Tudi jaz bi na njihovem mestu!

Ampak hej gledala sem jo samo 15 minut pa, če ni šlo več sem se zelo trudila, pa ni šlo….

…in potem je prišel advent, greli smo se ob pečkah, jedli cimetove kekse in gledali kako sneži, bilo je tako lepo vse dokler se na rtvslo ni začel NLP…

Jah, jebat ga pač ne morem in tudi ne gledam več takih oddaj! Sem zato čudna??

by banana

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Čudna nisi ker ne gledaš in ker ne maraš teh oddaj, čudna si ker ti je Anže všeč :) Pa brez zamere ;)

Anonimni pravi ...

lol mal bolš preber, tiste "sexy kocine" so zgolj ironija...dvomim d pali na njega hahahaha