sobota, 29. december 2007

5moskih.com in koncert skupine Bohem

Kot sem že včeraj napisal, sem bil na kar dveh izjemno dobrih stvareh (''prireditvah''). Najprej sem si ogledal predstavo (stand up comedy) 5moških.com. Vsem,ki se odločate, ali bi si to ogledali ali ne, vam svetujem ogled, kajti presmejali se boste vsega skuopaj več kot 2 uri (seveda morate imeti smisel za humor:)). Edini problem pri predstavi pa je ta, da moraš biti kar hiter, da prideš do vstopnic, saj le te poidejo kot vroče žemljice (karto sem dobil pred 14 dnevi in še to sem imel srečo). Prilagam pa video dela predstave, kateri ni bil posnet z moje strani in tudi ni se odvijal včeraj v Celju, vendar je identično).




Po predstavi, sem se pa počasi odpravil v Hrastnik, kjer so koncertirali Bohem-i. To je bolj ali manj znana skupina, katerih člani prihajajo iz različnih koncev slovenije (Maribor, Radeče, Trbovlje, Zagorje, Lukovica). Na koncert sem majceno zamudil in s tem sem zgrešil moj najljubši komad On je jaz, katerega pa so na koncu še enkrat ponovili (I'm lucky guy:)). Skupina Bohem pa na koncertih zapoje tudi kako tujo skladbo od znanih glasbenikov, kot so Bon Jovi, Nickelback in drugih. Seveda pa vam prilagam še video, ki sem ga naredil na včerajšnim koncertu (se pa opravičujem, ker so nekatere skladbe tako kratke, vendar sem imel kar veliko tehničnih težav z montažo filmčka:/).
By Felix

Ni komentarjev: