petek, 7. december 2007

Lucidne sanje

Ko pade večer in se nam očke zapirajo kar same in se končno odločimo za spanje in položiš glavo na mehko blazino in zaspiš; v trenutku se ti odpre nov svet… poln različnih dogodkov in čudnih stvari! Kot veste sanjamo samo v določeni fazi, ki se imenuje REM, ker se nam baje premikajo oči. Možgani so se že spočili in so v tej fazi v takem stanju, da nam prikažejo razne pojave, skrite želje, podzavestne misli in realnost. Vse to se pomeša med sabo in ustvarijo iluzijo, ki zgleda kot resničnost-sanje! Sanje naj bi imele celo zmožnost napovedovanja prihodnosti ali pa deja-vu učinek. Poznamo več vrst sanj, pri nekaterih smo samo opazovalci, v nekaterih pa aktivno sodelujemo, vidimo, slišimo, čutimo in pri katerih sodeluje celo telo, čeprav še spi. S temi vrstami sanj se možgani nesramno poigravajo z nami. Lahko se zavedaš sanjaš pa se ne moreš zbuditi, ali pa se tega sploh ne zavedaš! Te sanje imenujemo lucidne. Najbolj zanimivo pri teh sanjah je, da dejansko živiš v sanjah, prepoznaš osebe in celo bolečino, užitek, čustva, dotik. se pravi, če kdo reče, da je doživel sanjski seks, potem ga je res, saj zgleda kot v realnosti, s pomanjkljivostjo, da se zjutraj zbudiš v postelji sam, kaj je lahko boljšega? Ne rabiš niti kondomov niti kuhanja kave zjutraj. Najbolj zanimivo pa je, da lahko celo počneš stvari, ki jih v realnosti ne moreš, pa vseeno so zelo realne. Zgodilo se mi je že tudi, da sem nekoga pošteno pretepla in okregala. Zanimivo je tudi letenje in te nadnaravne fore. Danes sem imela takšne sanje, da nas je v mirni vožnji z avtom napadla tolpa motoristov in sem celo čutila strah in slišala zvoke ampak sem pogumno sedla za volan in rešila situacijo z divjo vožnjo- sreča, da so to samo sanje! Nenavadno res kaj lahko možgani naredijo.

Prej sem omenila preroške sanje-se vam je že zgodilo kdaj, da se vam je nekaj naredilo, pa se vam zdi znano, nek detajl iz življenja? No ta detajl se je pojavil v vaših sanjah zato je znan, vendar se je pojavil v drugem scenariju, ja čudno, a ne? Niso sanjske knjige in razlaga simbolov kar za brez veze..ali?

Ampak ni mi pa jasno, kaj se zgodi, če v sanjah umreš? Umreš tudi v realnosti? To pa še res nisem sanjala, da sem umrla. Se je dogajalo že marsikaj ampak to pa res ne? Mogoče možgani ne vedo, kako je to? In zato tega ne projecirajo v sanje? Mogoče raziskujejo področje in v sanje dajejo samo tvoje izkušnje? Zanima me kaj pa tisti, ki so dejansko bili že klinično mrtvi pa so jih pripeljali nazaj, a njihovi možgani vedo, kako je to umreti? Se njim sanja o smrti?

Kaj pa se vam sanja?

by banana

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ko v sanjah umres se zbudis, vsj pr men je blo tak =D Drugac pa ponavadi si sploh ne zapomnim kaj sm sanjo razn ce kaksne ekstremne sanje...

Anonimni pravi ...

Jp enako mene so brutalno umoril lol pa sm se zbudila haha. zjutri sm bla sicer mal šokirana kr me je bližnji sosed kterga sm vidla nasledn dan u gostilni je biu kr mal bed ja...velikokrat mam preroške sanje k se mi v roku treh dni vse uresniči..drgač pa ja so sanje zanimive kr mam bujno domišljijo...

Anonimni pravi ...

Jst pa kadar sanjam, si vedn zapomnim te sanje in kar je še najbol čudn se mi vse res zgodi (do potankosti natančno). Še dober da se mi sanjajo nevtralne stvari, ki mejijo na pozitivno stran... Ampak nenormalno se mi je že zdle 3 dni sanjal vedno o eni in isti stvari... hmmm... se mi bodo želje uresničile:)? We will see...

zoki pravi ...

Felix,, ti pa tvoje sanje.. to je men mal scarry.. :)
Ma, jst sanjam vsako noč (skor, 90%)in si v večini sanje zapomnem. Sanjam svašta. Kr neki. Mislm... Kira dimošljija al ka to :D Večinoma prepletene s čustvi, barve, občutki, vse.. sanjam da sanjam, sanjam da vem da sanjam, sanjam da umrem...
Ja, men se je že tud sanjal, da sm umrla - obglavl so me. Ampak se nism zbudla, še naprej sem nekako živela.. Sem hotela Barbi opozorit, da njo tud nameravajo ubit, sam me ni slišala. Hm, zgleda da sm postala duh, pri polni zavesti. Zanimivo. Zelo zanimivo.