četrtek, 17. januar 2008

VIP

Ja dragi moji to pa je bla fešta! V baru Kaos v MB imajo zelo lepo gesto, vsake tolko pripravijo VIP fešto, in ker sem jaz zelo redna stranka, sem se tudi tega dogodka udeležila! Naj samo povem, da je ta bar zame raj na zemlji, edini kotiček v katerem se počutm jaz kot jaz! Muska, ki se not vrti je resda bolj rock in metal scena ampak, hej za vsakega mora biti nekaj! Včeraj pa je res dogajalo, poleg standarda igranja fusbala in piva, je bar častu tudi pice, ja fertik! Super in nekaj utrinkov mene in moje družbe včeraj! Žalost je bila samo to, da z nami ni bilo pogrešljivga žurerja Felixa, ampak smo bili v duhu z njim. Na žalost nismo dočakali famoznega THE END od THE DOORS, ki se ponavadi vrti ob 5 zjutro in naznanja prijazno besedno zvezo: MARŠ DUMU, NČ TI NE DAM VEČ!!! smo se dobrovoljno pobrali spat...


Jes iz kaosa iz teha profila.....
Pa spet jes iz drugega profila...v upanju, da me laško vzame za reklamo :P


Tud Anja se je trudla, da bi bila sprejeta med pokuševalce piva...mislm, da če laško to vidi bo takoj dobila šiht!
No, še en poskus reklame. Mislm, da tud David dobi šiht v reklamni agenciji...
Tud moji cimri sem pokazala svoj mali raj na zemlji, upam da ji je bilo všeč...

No, dragi moji, to je bilo za danes vse, slike so objavljenje v dobrih namerah, če kdo hoče podatke od oseb, se name ne obračajte...

haha...lep dan..banana

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Prov zabavn je blo ja =)
Za osebne podatke se pa da zmenit sam ce kdo iz laskega klice s kako ponudbo ;)

Unknown pravi ...

Sem očitno premalo tam za VIP čago :P

Anonimni pravi ...

no ko sem odpru stran mi je nevem iz kakšnega razloga odprl stran v minimirani verziji in kaj sem mislil da vidim: Polovično sliko z anjo in je bila v taki pozi kot da bi vlekla špuro (beri snifala:)) hja moje bolane misli:) Kk lepo je blo dobit sms z vašimi pozdravi:) Vidm da vam je kr dogajal:) prav je tku, zj smo še mladi;)
Drgača pa David und banana čene druga bi lahko delala reklamo na pivo in cvetju (na paradi al pa kr pred šankih:))

Anonimni pravi ...

Jao felix ti bom dala js snifanje:)It was just laško my friend:p Ja ful je blo fajn škoda k nismo še koktejlu z zanimivim--->beri PREVERZNIM imenim probal:)No ja to bo pa naslednjič stekl po grlu..

Unknown pravi ...

Heh, jaz sem pa še ob 10h zvečer razmišljala, če bi šla ali ne. :)
No, važno, da ste se tisti, ki ste bili, imeli super! ;)

Anonimni pravi ...

Hja jst učasih prehitro sklepam in tako sem tudi pri tebi (anja) videl da ''snifaš'':) To je pa posledica pokvarjenosti:P

Lacupakabra pravi ...

Šmentana muha:)... sem imel namen včeraj ostati v Kaosu, vendar mi je igranje (izgubljanje) pri bilijardu pobralo energoijo, tako da je naša klapa odšla še preden se je ''ta fino'' začelo. Hehe pivovarnar šrot bi res lahko premislil o vajinem reklamiranju piva:D

sesalca pravi ...

lacupakabra...ej stari pa kdo si ti? študriaš v mb, hodiš v kaosa, kdo si pokaži se, ne res, v kaosa! fertik jes sm stalna stanka tam? kda pa so biu tam, da si igrau biljard? se pravi ob 9 je biu samo še fusbal! thats it! zato pa je vIP hihih
show your self!

banana

persson pravi ...

Čudno, da nisemk bil vabljen, če je bil VIP večer.

Aja banana: super tatoo. Je še kje drugje kakšen?

Anonimni pravi ...

peter, glede tatuja...khm ja je še nekje..ampk neb tle u javnosti :P

obstaja celo slika drugega tatuja ...o tem kdaj drugič...

te bomo povabli na VIP v mb a prow?