torek, 8. januar 2008

Punk še ni hin!

Ja baje, ampak to je pesniška zbirka Tomislava Vrečarja. To, dame in gospodje je najmlajša slovenska poezija. Drage in dragi sama sem imela to čast, da sem prebrala to zbirko v 5 minutah, in da vam jo lahko sedaj delim naprej. Ironija, samodestruktivnost, mračnost, travme, humor po eni strani, seksualnost, kruta realnost, označujejo to slovensko poezijo. Zardi direktne anarhičnosti je to izjemno nadarjen avtor. Dovolite mi, da vam prepišem nekaj biserov, ki so se mi vtisnili v spomin…

Preprosta izpoved
oče dela
mati tudi
za plesniv kruh
bratu se jebe
ker niti ne ve zakaj se gre
(verjetno, da se kam pride?)
jaz včasih kradem….

Kolikor hočeš
KURBA
ker si tako lepa
KURBA
ker si tako nedosegljiva
KURBA
ker si tako poštena
KURBA
ker nisi moja

Prostor
potrebujem prostor
da se udejstvujem
potrebujem prostor
da se usklajujem
potrebujem prostor
da se samozadovoljujem

Naivnež
danes sem ugotovil
NISEM MOŠKI!
sem le velika pizda
katere se vsi poslužujejo
škoda
da ne morem biti kurba

Kot ste opazili, je pesnik že tako intelektualno napreden, da ne uporablja ločil, oziroma zelo malo. Kar pomeni, da lahko pesem prebereš v enem dihu ali pa lahko dihaš, kjer hočeš…
Ta oblika poezije prekaša tudi Prešerna… Kaj lahko rečem kot: BRAVO!
BRAVO…..

by banana

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Na tole b pa še Britney zapela:gimme more;)ZAKON!!!

persson pravi ...

:D Dobra!
Malo reklame: SESALCA ITAK MORATA PRITI, ker je režiser njun ex-sošolec.
http://persson-blog.blogspot.com/2008/01/vse-zastonj-vse-zastonj.html