sreda, 30. januar 2008

Pretirana suhost

Očitno moj najljubši hobi zadnje čase se je sprehajati po mestu in medtem poslušati glasbo (da pa to ni neko brezcilno tavanje, si poleg ogledujem še izložbe za kakšno primerno eletroniko ali pa kakšno novo cunjo:)). No in tako sem se včeraj sprehajal po Celju in sem se ob glasbi malce zamislil in sem popolnoma odklopil zunanji svet. Šele po nekaj trenutkih sem se zopet zavedal sveta okoli sebe in videl da je na ulici kar veliko dijakov - le zakaj, bilo je konec pouka. In nisem si mogel kaj, da nebi spregledal nekaterih dijakinj. Le kam gre ta svet in kaj si te dijakinje mislijo? Predvsem se to nanaša na njihovo postavo. Le kaj si ženske mislijo/mislite glede svoje postave? Nekatere so imele noge tako debele kot je debela moja roka (pa nimam debelih rok). Očitno ženske mislijo/mislite, da da tipi padamo na manekensko (''size zero'') postavo? Ok nekateri že, vendar teh je zelo zelo malo. Večina moških pa imamo radi, da ne utipavamo samih kosti. In tako hodim in pred sabo vidim dekle, ki je imelo obute ''tiste kosmate'' škornčke (ki so bili zelo popularni 2 ali 3 leta nazaj). In nisem si mogel kaj, ampak s svojimi takimi nogami, me je zelo spominjala na pudlja. Seveda pa je v modnem svetu še vse slabše. Ko sem zdolgočasen prestavljal kanale na televizorju, sem se ustavil na slovenskem kanalu, kjer so predstavljali modo. Kreacije so za moje pojme bile katastrofalne (še za maškare nebi bil tako oblečen) ženske pa sploh kriza. Manekenke, ki so predstavljale Armanijevo kolekcijo so bile nadpovprečno suhe (beri shirane) in ob tem je obleka izgubila čar, ker ti je pogled kar skakal od rebra do rebra, da bi jih prešetl koliko jih ima. Le kje so takšne manekenke, ki so bile pred 5 leti ali še več, pri katerih ti je dih zastal zaradi lepote in ne zaradi osuplosti kako je suha. Marilyn Monroe je še vedno velja za sex simbol, pa čeprav si ob pasu lahko opazil kakšno gubico več. Torej ženske če si mislite, da ste debele, za nasvet raje vprašaje moškega (bolše malo več), da dobite optimalen (in bol realen) odgovor, ker z hujšanjem res ni potrebno pretiravat. No za konec pa še slika ene ženske, ki je skujšala na ''size zero'' postavo... Upam da se večina strinja z mano, da je na levi strani (pred hujšanjem) veliko bolj simpatična kot pa po hujšanju.

By Felix

1 komentar:

Anonimni pravi ...

O fertig ne tist pudl raztura haha..kar se tiče pa živih okostnjakov pa raj neb zgublala besed-govorijo sami za sebe zgodbo..