sobota, 19. januar 2008

Nostalgija: Counter strike

Lahko bi rekel: Še pomnite tovariši... Pred nekaj dnevi sem si z neta snel igrico Counter strike, katero smo igrali precejšnji del srednje šole. Po dolgem času sem opazil, da sem postal kar malce ''zarjavel'' pri igranju, vendar niti nisem tako slab kot sem sprva pričakoval. Igra poteka med dvema skupinama teroristi in counter teroristi in imaš dva tipa map: Terroristi nastavijo bombo counter teroristi jo morajo pravočasno onesposobiti (da ne pride do velikega BUUUM) ali pa kot counter terorist moraš rešiti talce izpod prstov teroristov. Igra je že kar precej stara (mislim da je letos dopolnila 10 obletnico obstoja) vendar je še kar popularna, kljub temu da je zunaj že nova različica te igre. Seveda pa je igra tudi zelo zasvoljiva, kajti v ''najbolših'' letih smo to igrali do poznih jutranjih ur:). Trenutno igram na 3 serverjih, na katerih sem na prvih 10 mestih top igralcev:). Torej če je kdo to igral in če še slučajno igra, ga z veseljem vabim na kakšen dvobojček:)
Za lažjo predstavo pa prilagam še video (seveda pa to ne igram jaz, kajti to so pa mal preveč profiji:)


By Felix

Ni komentarjev: