ponedeljek, 7. januar 2008

I LL BE BACK!

Lucius IM BACK! Upam, da niste misl, da me ne bo več na blogu-NAPAKA… sam nekateri živimo, bogu za hrbtom, božičk ni prnesu ne neta ne računalnika pa smo tam! V dolino je pa predaleč in tako..z novimi idejami nabita betica bo pokala bedarije na blog. Usak dan bo prkapala kašna objava. Novo leto mi je dalo mnooooggggoo novih idej, res pa je da je use odvisno od časa in razpoloženja..tudi tematika.
Npr. nasvet, kako prečkati poledenelo dvorišče: preizkušeno, je da se preprosto usedeš na rit in se predaš užitku drsanja, če imaš srečo se mogoče ustaviš v zidu ali pa se pelješ po hribu navzdol. Na srečo sem jaz pristala v avtu, nič bolelo je bilo s cvičkom podloženo..
Next! Adrenalinska naloga zjutraj je bila, kako brez padcev in poškodb prehoditi cesto, ki vodi navzgor in je svinsko poledenela? Preprosto ali jo posuješ s peskom ali pa se sproti učiš alpskega plezanja po bregu ob cesti! Jap, kje visok jaz živim ne? Niti ne, ker je bilo tudi iz Šempetra ob 2 zjutraj težko priti pa je na ravnem! Kam gre ta svet…
In na moje veselje je končno konec teh praznikov in praznovanj, ker te pošteno udarijo po denarnici nekatere še po živcih nekaterim pa celo poberejo voljo do česar koli…
Sedaj pa čakamo na zvončke in trobentice…

by banana

Ni komentarjev: