ponedeljek, 17. december 2007

Zima, zima bela..

»...vrh gore sedela pa tako je pela, da bo ne vem koga vzela…«

Ko sem pogledala skozi okno včeraj zjutraj sem takoj pozabila na težave, ki sem jih imela v petek na cesti na poti domov iz Maribora. Dvorišče je bilo zasneženo smreke in pogled iz mojega okna je bil prečudovit. Vznemirilo me je in čutila sem neko toplino. Spomnila sem se polnočnega pogovora s svojo mamo, ko me je zaspana pričakala in me vprašala, kje sem pustila avto. Z nasmehom sem ji odgovorila, ja mami, kje pa naj ga pustim, na dvorišču je.. Zmedeno se je obrnila in odpravila proti spalnici. Res da je bilo cestišče zasneženo ampak vseeno mi je uspelo avto spraviti domov. Ob vstopu v kuhinjo me tako kot vedno pričaka kava..skozi okno pa še lepši prizor, spet so rahlo naletavale nove snežinke. ( jooooooj spet sneži in kaj je najboljše od vsega poleg belih vrhov in božičnih pesmi na radiu?)

Sedla sem k radiatorju in gledajoč sosedove otroke, kako se igrajo na snegu, sem padla v svoje spomine, kako sem se jaz smučala in igrala na snegu, kako sva z bratom pri tekmovanju zlomila sanke. Ne nisva dobila novih zlepila sva jih s salotejpom. Spet sem se videla kako sem delala snežake na stopnicah pred hišo in mislila kako plemenito delo delam vse dokler ni prišel ata in mi jih razbrcal, češ da tako velik je svet jaz pa moram pacart ravno na prehodu, da ne more nihče v hišo. Po radiu se je razlegel Let it snow in Frenki. Ko sem poslušala stare komade sem se zagledala v sosednje pobeljene hribe. Kot smetana na torti, bela, čista, brez umazanije, nedolžna, lepa.. Ko se nekak zbudim in sanjarjenja mi pogled zaide na tresočega se cucka pri balkonskih vratih. Neumni Floki ima svojo spalnico pa zmrzuje pred vrati, namesto, da bi bil na toplem.

Na žalost se je tudi zame končala toplina. Ob izstopu iz hiše me je tako prijetno svinsko zazeblo, da se niti malo nisem čudila zakaj se cuck tako trese. Vendar pa je mraz popustil, ko sem se zazrla v nebo, iz katerega so padale puhaste snežinke, na moj obraz. Nežno so se ga dotikale in poneslo me je v drugo sanjarjenje, čas se je ustavil in gledala sem kako pada sneg… Sprašujem se, kako bi bilo, če bi se spet poskusila postaviti na smuče..hm raje ne, verjetno bi potem sneg za mojo vožnjo že skopnel, prizor bi bil pa presneto smešen. Oh, kako si želim bel božič..

Kaj si za božič želite vi?

by banana

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

No bananč vidiš sm naročila na dunaju mal snega nj še dol pošlejo k s rekla nj ti ga prnesem hehe:)

Anonimni pravi ...

Beli koščki neba, ki padajo na zemljo, pokrivajo zaspano pokrajino in se ob toplem dotiku razblinijo...

Šmrk, kar milo se mi je storilo:D

Bo treba kako kuhano srknit... Ni hudič. Je/bo pa čajček tudi pasal:P

Doc

sesalca pravi ...

aaaaaaaaajoooooooooj cvičkgirl sm pudalbla da sm to rekla res! hahahah ...ko bi ti vidla moj odziv k je u mb sneg začnu it...človk bi mislu da sm pfr..liknjena :)
sm da je sneg hihi