torek, 18. december 2007

Božični koncert

Včeraj je imela Univerza v Mariboru božični koncert. Ali naj rečem APZ je imel božični koncert. Za obiskovalce ne vem, zase pa lahko povem, da sem se zabavala in da mi je bilo skrajno lepo. Vedno se navdušujem nad koncerti v božičnem času, saj dodajo nekako še dodaten čar in ni važno ali zbor vse zna ali kaj tudi zafuša. Že takoj, ko stopim v cerkev, škoda, da včeraj še ni bila okrašena, se me objame topel vonj po svečah in smrekah. Že ob prvi postavitvi na »oder« se mi je razpoteganlo v velik nasmeh, saj sem v občinstvu zagledala polno svojih prijateljev, ki so prišli in pa seveda svoje starše. Rečeno nam je bilo, naj se smejimo ampak tudi, če nam nebi bilo, bi se smejala cel koncert, saj mi je tata spredaj nastop popestril s kakšno svojo mimiko. Najbolj pa je zmagalo zehanje, in potem sledi moj pogled, ki je izražal zgražanje: ATA pa ne tako javno! Smeha kar nisem morala zadržati.

Ampak najlepši prizor včeraj pa je bil ob izstopu iz cerkve, ko sem zagledala sneg in lučke in moje in in in ..smrk..ne morem pisat, ker sem se raznežila…

No v glavnem božično vzdušje širimo še naprej danes na koncertu v Makolah in pa še kje.

In še to pazi kako hodiš v visokih petkah po snegu in ledu-zna bolet..

Prijetno poslušanje božičnih pesmi.

by banana

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Škoda da mi ni izteklo, da bi lahko prišel na koncert. Glede nasmejanosti pa res pri zborovskem petju ni bilo nikoli problema, v srednji šoli smo bili težko resni:)

Unknown pravi ...

Se tudi jaz opravičujem, ampak včeraj sem (in ne zabavam se) moral kuhat :) Danes imamo velevečerjo pri kolegu in sma pripravljala. Pridem drugič, ker vidim da je bilo uspešno :)