sreda, 19. december 2007

Hudo, hujše, grozno

Ni ga hujšega občutka, kot da se ti celo noč blede, ne moreš spati, po dilah hodi afriška maša in se zaletava v prazne stene. Bobni, udarja, mijavka.. oh preveč, preveč vina, preveč…če se dobro spomnem je bil v načrtu tudi kašn cigaret, pa sem prej pobegnila preden bi prižgala usoden dim za mojo noč. Oh, spet ta komad, sedaj tenorska štima…ojoj, sedaj pa drug komad..
Dejansko boli, ko je treba razmišljat. Ne bom več pila-manj pa tud ne. Uf še svojih blodenj se ne spomnem, ki sem jih imela. To je šele začetek praznovanj..
MIJAVVVVV to ne more bit res.. podstrešje tako prazno kot je pa vseeno je še ta praznina odveč, ko se srečata alkohol in še tista boga celica, ki se skriva—crk crk
Premetavanje po postelji mi daje jasno vedeti, da bo današnji dan križev pot..glava boli, ne bo apetita, prespan dan, pokvarjen večer..
Blodnje, ki se pojavljajo med potekom vinjenosti, kaj vse si človek upa narediti in kaj ne? Kaj reče, ki trezen tega ne bi, najhuje pa je, da se tega potem ne spomni ali? Pa posledice? Act now think later..
In potem pride za tabo kot rep za mačko..in potem si misliš vsaka stvar je za nekaj dobra..ni obžalovanja, ni poti nazaj..
Oh kje sem pustila tisti deci vina—kdo mi ga je spil? Ali njega tudi boli glava?
Samo, da nisem imela zmenka z wc školjko..potem bi pa res zgubila še kašno kilo.
Kaj se je sploh dogajalo ponoči, toliko stvari, toliko dogodkov, toliko oseb, toliko….pa tako malo spomina..le blede sence, fleši, prebliski in odmevajoče besede..
Zaobljuba na koncu leta: če tudi pride taka noč kot je bila danes, ne sekiraj se lahko bi bilo zelo slabo ..

hik—

by banana

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ma ja neki blo u luftu včeri, spet, lol.Eh vsak izgovor je dober zarad kterga lažje spimo;)Eh bananč kul je blo:p

Unknown pravi ...

:)))

Jaz pa sem bil priden in sem spil samo liter vina. Pa še mogoče pol. Pa skoraj ziher nič več!

No, tako slabo pa mi ni blo danes ;)

Ampak - BREZ MENE?! Torej se danes ne vidimo? Jutri? Petek?

sesalca pravi ...

janez- jaz sem imela nastop zato sem imela predigro. na žalost res brez tebe. danes se ne vidimo- jutri sem še v mb v petek pa že počasi romam domov-delat in praznovat.

sesalca pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
sesalca pravi ...

ker ste me že nekateri vprašali, kateri se nama je zameru da je eden od komentarjev zbrisan, vam povem, da midva ne briševa nobenih komentarjev razen tega je banana zbrisala, ker je po pomoti dvakrat objavila isti komentar:)