četrtek, 27. december 2007

Bližanje koncu leta 2007

Zelo popularna tema ob ''zaključevanju'' leta je obujanje spominov, kaj se nam je dobrega in slabega v minulem letu zgodilo. Kljub temu, da so numerologi zatrjevali, da bo to leto zelo srečno, kajti imeli smo v datumu 3 sedmice (07.07.2007) in nevem kaj še vse, zame to leto ni bilo nič kaj posebnega. Za spoznanje se mi celo dozdeva, da je bilo to leto, ki si ga bom zapolnil z grenkim privdihom. Letos sem moral narediti eno izmed težjih odločitev in to je bila zamenjava študija. Skupaj z menjavo sem zamenjal tudi mesto študija (iz Maribora v Ljubljano) in to je tudi povzročilo, da se ne vidim z ''mariborskimi'' prijatelji toliko kot bi si to želel. Kljub zamenjavi študija so moji dolgoročni načrti, da se bom vrnil nazaj na prvotni študijski program. Mogoče mi je pa to, da sem bil na nek način ''primoran'' zamenjati program, prineslo pomemben nauk: ''Ne prepiraj se s profesorjem (četudi nima prav), kajti na koncu je vedno on tisti, ki odloča o tvoji oceni'' HAHA:) Ampak pustmo stat. Posebno ob tem času (času okrog Božiča in novega leta) pa privrejo na plan tudi spomini izpred ne tako dolgo nazaj, na stvari na katere nisem tako ponosen. Pa ne gre zdaj tukaj za kakršnokoli kriminalno dejanje ali pa kaj podobnega, ampak gre bol za stvari, ki jih nisem naredil...
No pa da končam vse skupaj v pozitivnem smislu, bom uporabil besede moje prijateljice: ''Sajpo novem, saj po novem letu bolše bo...'' Upam da bo res...
By Felix

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Jp vsega je blo..ampak sj more mal dežvat d pol lepš sonce sije;)Sj kak bi pa blo če bi blo vse popolno, se ne bi mel več česa veselit...Moje najpomembnejše vodilo v življenju--->vse se zgodi z razlogom pa če je ta še tko obupn..preizkušeno na lastni koži!Vsem želim predvsem poguma in moči za premagovanje takih in drugačnih ovir v letu 2008!!srečno;)