nedelja, 16. marec 2008

Vozniki in avtocesta

Pa kaj vam ni jasno?????? Moški povejte ženski, ki ni ravno tipična ženska voznica, stopi na gas, ko je treba in se ne obotavlja v križišču, prevoženo pa ima že kar lepo številko kilometrov, kako naj na avtocesti pri hitrosti 120km/h na prehitevalnem pasu, dam prostor prijaznemu moškemu vozniku za mano, ki mi že na daleč "BLENDA" z dolgimi lučmi (in se pelje kot žareč hudič), da naj se umaknem; ČE je pred mano voznik, ki ravno tako hoče peljati vsaj normalnih 130km/h pa ne more, ker se spredaj njega cijazi še en bolj počasen tip, ki pa se res ne umakne na vozni pas??!?!!? Kako naj se umaknem, ČE se na voznem pasu vozijo avtomobili z gromozansko hitrostjo 90km/h, ok cesta je bila mokra, razumem previdnost, ampak to se mi je zgodilo že na suhem vozišču tudi! Prijazen voznik za mano pa mi stisne dolge v opozorilo, da naj se umaknem, kar po mojih pojmih, še dodatno zmoti voznika sploh pa v poltemi. In ko vidim, da možakar ne neha, mi vozi za ritjo in ne vidi še enega živčenga avtomobila PRED mano, naredim zaradi njega PREKRŠEK!!! in pod pritiskom zaviram na hitrost 90km/h, ter izsilim prostor med lepo počasi vozečimi avtombili na avtocesti... V zahvalo mi PRIJAZNI voznik veselo stisne dolge in trobi še 5 minut?!?!! No in potem postopek približno podobno ponovi z avtom, ki je vozil pred mano, samo na lepši način; lepo mu z blendanjem izsili umik, da se gospod lahko na avtocesti z omejitvijo 130km/h z neko karjolo pelje 160km/h... PA KAJ VAM NI JASNO? JE VREDNO BIT FRAJER UBIT NEKOGA S TEM NA CESTI?? SE NE MORŠ LEPO PELAT? SPLOH ČE VIDIŠ, DA JE MOKRO CESTIŠČE?!

Zanima me ali zaradi teh voznikov nastane toliko nesreč ali zaradi mene, ko se poskušam peljati lepo po omejitvah in soldiarno sodelovati v prometu? Sprašujem se tudi, kaj je s temi ljudmi? Razumem, da imaš hiter avto in da se rad pelješ, ampak GLEJ TUDI NA OSTALE LJUDI!! Če vidiš, da se vozijo počasi, ker je mokro cestišče, in se je malo nabilo v klanček, potrpi, pol pa teraj lepotca potem, ko se razčisti gužva naprej 234566km/h!!! Nihče ti ne more dati prostora, če se nima kam umaknat, ne da bi s tem ogorožal druge!?!! Želim, si da bi tega voznika dobila v roke!! On se mogoče ne zaveda, kaj bi se ZARADI NJEGA, lahko naredilo, ko bi odvihral naprej! Take egoiste bi poslala s piciklom po svet!!

Želim si, da bi več ljudi prebralo tole in se zamislilo! Pazimo, kaj delamo na cesti, SAJ nismo sami!!! Ogrožanje prometa je prekršek, ki se kaznuje, ampak tega seveda policaji na vidijo!! PA BI MORALI!!!

BY banana

2 komentarja:

Gregor Doler pravi ...

Jz sem mnenja, da je vsega kriv tist voznik spredaj, tisti z 90km/h, tisti z 90km/h na prehitevalnem pasu.
Po moji logiki je omejitev na avtocesti 130 in na prehitevalnem pasu se je treba peljati 130, po "navadnem" pasu pa se naj ljudje vozijo, kakor jim paše, jih bomo že prehiteli...
In hitreje ko jih prehitimo s 130 kilometri na uro, prej se umaknemo tistik, ki jo šibajo 200+

Anonimni pravi ...

Eh banda ušiva,men gre tak al tak na kurac vsak ko se ne pele po omejitvah;še posebno polžja sorta;)