petek, 7. marec 2008

Anketa vzrok za izgubo nedolžnosti

No vzroki so takšni in drugačni očitno je da, nas se je dosti podajalo v te vode samo zaradi pridobitev izkušenj, hm, jaz bi se vprašala zakaj? Nekateri so bili celo te sreče, da so to naredili iz ljubezni? khm..ja.. Nekateri so preprosto priznali, da so moški, in so izkoristili dano priložnost, jah kdo je pa ne bi! Tud jaz bi jo, če bi mi mati narava namenila 5% več telesne površine..kot se to na zanimiv način izraža. Zanimivi odgovori so tile, da so izgubili nedolžnost zaradi maščevanja in pijanosti. Se pravi bilo je dosti privatnih fešt, ki so vsbovale postelje, grmovja in druge skrite kotičke... Kar se tiče maščevanja neuresničene ljubezni s seksom, ki se po nevem koliko letih le obrne vendar v nepravem času, mi ni treba razlagati kajneda? Sploh pa smo samo ljudje s pridihom živalskosti...ali?

by banana

2 komentarja:

persson pravi ...

Pa kje si dobila ti tistih 5%?

Anonimni pravi ...

čula, rekla, vidla...baje je tk, če pa ni, me je pa pol profesor za rdeč križ pošten nategnu ku štrumpantl..izhajala sm pa iz njegove fore da ima tip " kao" več procentov opeklin sam zarad svoje moškosti? jah če se pa motim se pač motim...