nedelja, 11. november 2007

Tatvina

Danes se je zgodila tatvina, pri kateri so nam ''ukradli'' mošt in namesto tega smo dobili vino. Danes je praznik Sv. Martina in na ta dan sladek mošt uradno postane vino. Nekje sem slišal neko bajko o vinu, ki se glasi nekako takole: Pred davnimi časi, je zaradi velike suše ostal samo en trs vinske trte. Ljudje so se zbali, da bi še ta trs podlegel suši, zato so zaklali petelina in z njegovo krvjo zalili trto. Ker to ni bilo dovolj so zaklali še bika in tudi z njegovo krvjo zalili trto. Vendar ker tudi to ni zadostovalo so zaklali še prašiča in z njegovo krvjo zalili trto. Naposled si je rta upomogla in začela rasti. Te živali so pa simbolizirane tudi pri pitju: Ko spijemo manjše količine vina, pojemo kot petelini. Če spijemo večjo količino te opojne substance, smo močni kot biti, če pa jo spijemo preveč, se pa že obnašamo kot ''svinje''. Torej pijte vino po pameti, kajti ni bistveno koliko vina spijete, temveč kako kokovostno vino pijete. Torej veliko užitkov ob tem prazniku vina in nazdravite z osebami, ki so blizu pa ni važno ali s cvičko, teranom, rizlingom ali katerim drugim izmed vin, glavno da vam prija okus.
In za konec ne pijte alkohola kadar vozite.
By Felix

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Zanimiva zgodbica o vinski trti;)Drugače pa menim da je martinovo eden izmed najbolj zabavnih praznikov na sončni strani Alp...več kot spijemo bolši smo in lepše zgledamo...:))))

Unknown pravi ...

Na msnju sem imela približno 2 dneva sporočilo: 'Ukradli so nas', pa me ni nihče vprašal, wtf?, kaj?, kdaj?, ipd. Očitno je vsem jasno, da nam je čez noč nekdo vzel ves mošt, ki ga premoremo... Aja, edino moja cimra (tipična blondinka) me je morala vprašati, kaj je s tem sporočilom. In še potem, ko sem ji omenila MOŠT, sem ji morala še ene 2x ponoviti: MOŠT, veš, kaj je MOŠT? Hudo!! Človeška neumnost ne pozna meja! V zadnjih dneh se prepogosto srečujem z njo. Npr.: urejam seznam prometnikov, na katerega vpisujem nove ljudi. In ko ljudem povem, kako naj mi posredujejo podatke in kako mi jih naj ne... naredijo ravno narobe!!! Kar ne morem verjeti! Se mar izražam tako napačno, da me nihče ne razume (v kar dvomim, ni pa izključeno) ali ljudje tako površno berejo? Vsakodnevno se srečujem z budalami, ob katerih se vprašam, kako bodo preživeli v tem svetu. Ampak očitno jim gre. Tako ali drugače. Če se spet navežem na svojo cimro: njo najverjetneje rešuje zunanja lepota, zaradi katere je oblegana s strani tipov. Njene kolegice pa že vedo, zakaj prijateljujejo z njo. Načeloma pa imam ljudi, ki se družijo z njo, za bedne, saj se intelektualci pač ne morejo bratiti s takšno avšo. Ah, spet se izživljam! Komaj čakam, da dobim samsko sobo... upam tudi, da dobim super sostanovalce. Do takrat si pa želim, da se bi obe še naprej tako dobro zadrževali, da se ne bi kregali. Dobro, moj komentar je malo izven konteksta, a vendar... ravno sem dobila navdih.

Pa še to:
če citiram Felixa: 'ne pijte alkohola kadar vozite'... Heh, lahko bi dodal še: pijte prej ali pa po tem! :) Je pa ta dodatek precej beden. Zamislite se nad številom prometnih nesreč in nad alkoholom kot prepogosto omamo, zaradi katere pride do katastrofalnih posledic! Alkohol in vožnja ne greta in ne smeta iti skupaj!

Pa lep pozdrav vsem, ki ustvarjate / berete na tem blogu.

sesalca pravi ...

Hehe barbara, bi rekel da je ta ''fora'' 'okradli so nas' že res mogoče vsem jasna: Verjetno si vsi zapomnimo kdaj je Martinovo, kot pa, kdaj je kateri drugi praznik, rojstni dan ali pa kakšna obletnica (očitno se ne motijo turistični ponudniki drugih držav, ko te vprašajo iz katere države si in se že za glavo primejo, češ s5 bomo imeli probleme z pjanimi Slovenci). Glede tega da te drugi ne razumejo, je pa lahko to, da te ne poznajo tako dobro plus tega pa ima vsak svojo predstavo, kaj hočeš povedati (sej veš, včasih vidimo/slišimo tisto, kar hočemo videti/slišati).
Lp Felix