torek, 13. november 2007

Konflikt

Hm, človek je ateist, trdi, da verjame samo vase in v nobeno silo, ki naj bi upravljala z nami, imela za nas vnaprej napisan scenarij, vedela kaj se bo z nami zgodilo in nas spravlja ob živce. Ne verjame v usodo a, lejga zlomka v vedeževanje iz kart pa verjame?!
Drug primer je zaprisežen veri, vse lepo in prav, spoštovanje 10 zapovedi, načel in zakonov, v življenju se pojavlja pobožnost, a ti šment, zataji boga, ker verjame besedam vedeževalke iz kart?! No, sedaj mi pa naj nekdo razloži kaj za boga miloga si takšen človek misli in v kaj sploh verjame????
Kako lahko nekdo verjame besedam šlogarce in ne ljudem, ki ga imajo radi? Kako lahko pravi, da ne verjame v višjo silo, če ravno ta upravlja s kartami, da padejo tako kot pač padejo? Ne razumem? Kako lahko vase zagledan, egoističen, trden človek pusti, da mu v pomembne življenjske odločitve posegajo liki s kart? Kako lahko mil, pobožen, boga boječ človek pusti, da v njegovo verno življenje pade odločitev na podlagi kart?
Kako karte vplivajo na človeka? Sama imam doma tarot karte in se »učim« te starodavne modrosti. Liki so vzeti iz življenja in vsaka karta ima svoj pomen in tako ti vsilijo neko mišljenje, ker tako pokaže naključen met kart. Če si dovolj naiven in hočeš v nekaj verjeti se pač prepričaš v resničnost napovedi in stremiš k temu, da to res uresničiš: Primer, če ti karte pokažejo, da boš imel nesrečo povezano z vodo, moraš posledično skočit z mosta, saj so ti karte tako ali tako to napovedale..
Ampak, ko sem jaz enkrat vprašala karte, kdaj bom srečala fanta svojih sanj so mi lepo odgovorile: »preveč vprašaš«…..jah, tudi prav.
No ampak najbolj svetovno je pa šloganje iz kafeta- priporočam vam še to opcijo, mogoče pa kava napove še kaj boljšega kot karte…, če ne druga vsaj uživate tistih 15 min, ko pijete kavo…

by banana

3 komentarji:

sesalca pravi ...

Hehe Banana. Te debate sm zadnje čase imel tudi sam. Verjaem v višje sile (Bog, naklučja,...), vendar pa ne verjamem, da bi se dala prihodnost napovedat za več časa naprej (mogoče za kak teden ali dva, ne pa za 5 let ali več). Tedenski horoskop za ta teden recimo mi je dal posebno misliti, ker se je nekaj stvari že uresničilo... Drugače pa vem, na koga se to navezuje... aja pa ti si mi še vedno dolžna prerokovanja s kart, čeprau se je glede faxa že zjasnilo, še preden simi uspela prerokovati :)
By Felix

Anonimni pravi ...

eh tko k si boš postlau tko boš spau...

Unknown pravi ...

Tudi jaz ti lahko napovem, da se boš v roku naslednjih dveh tednov enkrat zbudila z mačkom :) Napovedovanje ni težko, tudi verjet ni težko, posebej zato, ker se 10% (!!!) mogoče res uresniči. In v tistih 10% se vsi tak opičijo, kot da je jim napovedovalec povedal kako se bo odvijalo njihovo življenje. In potem še najhujše je, da ko se je zgodila neka malenkost, ki so jim jo napovedali, verjamejo v nekaj večjega, hujšega, groznejšega!!! Potem pa še plačajo MASTNE denarje zato!

Hm... Jaz sem v napačnih vodah v službi...