četrtek, 22. november 2007

Podjetnik leta 2007

Včeraj sem bila na prireditvi podjetnik leta v Ljubljani, v Smeltu-kjer bo moje delovno okolje čez 5 let- haha. Naj povem, da je bila prireditev na visoki ravni samo zato, ker so bili tam podjetniki in ne zato, ker bi bila tako noro izpeljana in vodena, niti približno.
Prireditev je vodil in imel glasbene točke isti človek, katastrofa! Tip je imel vezni tekst napisan tako, da se je ponavljalo, kar je povedal sam in kar so povedali govorniki pred tem.
Pa neki igralec in profesionalec, kar se tiče besednega ustvarjanja. Fant moj, tekst je bil čisto zgrešen poln ponavljanj, brez veznih šal, ki niso bile smešne, čudnih postavitev stavkov, težko izgovorljiv, poleg tega je vsebovala svetopisemske zgodbice, ki se niso ujemale v vse to. Saj ne rečem fant ima zelo lep glas, tudi lepo poje, ampak od igralca sem pričakovala več; iznajdljivost, inteligenco in možnost poslušanja osebe pred njim. Najbolj zgrešen je bil Platonov »citat« iz države, ki se je v moderni spremembi glasil nekako takole: da naj bi sedaj v naši dobi državo vodili podjetniki namesto filozofi! Ja katastrofa! Preveč je bilo opevanja podjetnikov in hvalisanja, kolikor poznam podjetnike, v svojih krogih nihče nima rad nekega hvalisanja, saj res vlada zavist, ampak morda napak pa ni neka malenkostna omemba in pohvala. Ja kaj naj rečem fant s ene zna niti obleči. Oblečen je bil v številko premajhne hlače, da se vidijo vse nabrekline in v srajčko, ki pokaže ljubavni tepih, joj prosim, to ni okusno! Najboljši nastopajoči na odru so bili govorniki ob katerih sem se lahko tudi jaz nasmejala, vendar pa so ti pokradli voditelju vse besede, tako da ni vedel več kaj govorit. Nasvet, eleganten umik in poveš, kar ti še pač niso! Ampak ne jaz bom povedal, kar imam napisan in sem napiflan na pamet, a se mi kdo smeji ali pa ne. Edina glasbena popestritev je bil naš zbor APZ na koncu s pesmijo My Way. Še ena stvar nad katero sem bila impresionirana je bil hotel Domina v bližini Smelta- ampak domina na žalost včeraj ni padla- ti šment! Potolažili so me samo avti, ki so bili parkirani pred hotelom.. raje ne bi omenjala znamk. Mogoče si omembo zasluži neki biser, ki ima toliko jajc, da je parkiral svojo K(u)orveto na pločnik pred hotel. Pa še zaključek, podjetnik leta je Nataša Ratej, ki je prva dama v 17 letih, ki je prejela laskavo priznanje, in njena firma Rima. Ja podjetništvo je moj novi cilj….pa hotel Domina…

by banana

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

kaj tak kritiziraš. Prireditev sploh ni bla tako slaba, pa tudi voditelja ne rabiš tako kritizirat, ker je moral vložit veliko truda v to. tekst sicer res ni bil najbolj posrečen, ampak zato ni kriv on. Raje povej kaj lepega...
bye jagoda :)

sesalca pravi ...

kritiziram zato, ker sem to prevečkrat vidla in se mi zdi, da bi lahk blo boljše :) bom povedala kaj lepega, klavir in rože so mi bile všeč aja pa požrtija na koncu, pa Domina tudi.