petek, 23. november 2007

Film: Shoot 'Em Up

Ko sem sprva pogledal napovednik za film, se mi film kot tak ni zdel nič kaj posebnega ali zanjimivega. Ker pa em vse filme, ki so se mi zdeli vredni ogleda že pogledal, sem se odločil da si bom za ogled zbral film, kateri me napovednik ni posebno očaral. In izbral sem film Shoot 'em up. In moram reči da me je začetek neverjetno spominjal na legendarni Sin city (verjetno ker igra isti igralec: Clive Owen). In ne pretiravam če vam povem da v prvih 4 minutah filma (brez uvodne špice) umre več kot 20 ljudi pod streli pištol. Dokaj krvav film, vendar poln smešnih vložgov in dialogov. Film bi priporočal vsem, ki si želijo ogledat akcijo s pridihom humorja, a brez pretirane zapletenosti zgodbe (čeprav gledalec sprva ne ve, zakaj hočejo ubiti majhnega dojenčka). Torej film bi biul primeren za vse tiste, katerih ne moti veliko streljanja. Poleg streljanja (to besedo sem velikokrat uporabil, da vam dam dejansko občutek koliko se streljajo - Torej Zelooo veliko:)), seveda pa je film tudi za tiste, kateri gledate na igralce. Glavno moško vlogo je prezel Clive Owen, žensko pa Monica Belluci (torej oba spola imata tudi kaj za videt:)). No pa da še priložim krajši pisni in video napovednik:


Ko poklicni morilec Hertz dobi na videz preprosto nalogo ubiti nosečnico, se mu niti ne sanja, v kakšne težave bo zabredel. Pot mu namreč prekriža skrivnostni gospod Smith, ki v toči krogel uspe rešiti novorojenčka, na begu pred besnim morilcem, ki želi dokončati svoje delo, pa združi moči z zapeljivo pocestnico DQ. Na žalost se ne zavedata, da sta zabredla v zaroto velikanskih razsežnosti, toda Smith je odločen, da zlepa ali zgrda prekriža načrte kriminalcev. Sledi vratolomna bitka, katere edino pravilo je popolno uničenje sovražnika.
Clive Owen igra g. Smitha, najbolj jeznega in brezčutnega moškega na svetu, ki mora varovati nekaj najbolj nedolžnega pod soncem - novorojenčka. Kmalu spozna, da je dojenček tarča mračne sile, ki je poslala skupino skrivnostnih napadalcev, ki jo vodi Hertz (Paul Giamatti), da bi izbrisala vse sledi o otroku.

Ni komentarjev: