četrtek, 14. februar 2008

Valentinovo


Danes je valentinovo, dan ko se prički ženijo in ko hodimo po mestu se nam nivo sladkorja v krvi poveča ko vidimo vse parčeke:) Torej to je dan ljubezni. Seveda pa je to še le en dan, ki je ''podlegel'' komercializaciji. Takoj ko so se z trgovskih polic umaknili božično-novoletni okraski in podobne zadeve, so se police kaj hitro napolnile z raznimi srčkastimi izdelki. Mogoče sem malce staromoden, ampak ali ni bilo v dobi naših staršev izkazovanje ljubezni bolj romantično? Recimo za darila niso zapravljali denarja na raznih bombonjerah ki imajo dimenzijo 1m x 1m x 25cm, niso kupovali raznega nakita ipd. Naši starši so pa namesto vsega tega raje ''kradli'' vrtnice s sosedovega vrta in upali, da bodo hitrejši od sosedovega psa, namesto dragega nakita so naredili prstan iz cvetic (npr. iz takšnih malih marjetic,...). Mogoče zveni vse to malce skopuško, vendar zelo star rek drži: ''Denar ne more kupiti ljubezni''. Ker pa trenutno nisem vezan nimam težav z izbiranjem prfect darilca. In nenazadnje ne smemo pozabiti, da naj ne bo valentinovo ''izgovor'' da nekomu povemo, da ga imamo radi, to mu povejmo vsak dan (lahko tudi večkrat na dan). Torej uživajte v ljubezni svojih dragih, tisti ki pa ste samski tako kot jaz, pa ne skrbite, tisti special someone vas čaka, mogoče je pred vašim nosom pa ga ne vidite.
Pa veliko ljubezni, poljubčkov in nepozabnih trenutkov vam želim
Felix

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ma ja spet ta gej praznik:)ful mi je too much pocukran...

Anonimni pravi ...

tu muč geeeeejjjššššššš, prvo kot prvo tičev sploh ne slišim zuni, ženjo na slovenskem se na gregorjevo...sovražm srčke, in pretirano izkazovanje ljubezni ravn na ta dan, juter pa loh spet vrnem na stara pota pucat pa kuhat?!?!?!? krneki! in če me bote dasn vidl u trgovin kupovat čokolado pomen da mi je cuker padu, in kupovat kondome pomen da mi jih je učer zmankal, i če me bote u kinu vidl pomen da je en fajn film s fajnim tipu pa da mi je doma dolgcajt.-..bom pa vzela iglo sabo za balone pokat..muhahahahahahahah

Anonimni pravi ...

Haha:) obvezna oprema za ta dan je inzulin, k ti cuker naraste, da ga mal znižaš:)

Gregor Doler pravi ...

Zanimivo, da sem na svojem blogu ravno včeraj objavil ravno takše misli... Očitno komercializacija obstaja... :D