petek, 1. februar 2008

Obisk zdravnika

Že včeraj zvečer pa sem na levi lopatici najprej začutil (v obliki srbenja) potem pa še v ogledalu vizualno videl neko čudno dogajanje na koži. Po mojem strokovno in ne preveč zdravstveno podkovanem znanju sem si postavil diagnozo, da sem staknil neko alergijo (čeprav sem vse počel/jedel tako kot vseh preostalih 21 let in še malo. Ker pa sem bil študijsko danes v Ljubljani, sem se odločil da bom proti večeru obiskal (po dolgem času) zdravnika. In največje presenečenje me je doletelo, ko sem hotel potrditi zdravstveno kartico - še tako kot sem poskušal, mi je ni in ni hotelo potrditi (čerpav imam urejeno zdravstveno zavarovanje). Prijazna sestra mi je svetovala naj podrgnem čip po obleki, v primeru da je čip kakorkoli ''zamazan''. Ker tudi to ni pomagalo, mi je ponudila posebne čistilne robčke in mi očistila čip. Ker pa tudi to ni pomagalo sva se oba strinjala, da je čip skoraj zagotovo razmagneten, kar pa pomeni, da potrebujem novo kartico in da sem ostal brez oskrbe zdravnika. Hja men se dogajajo res ''strašne'' stvari:/, pa še brez zdravniškega mnenja sem ostal, tako da bom v ponedeljek si uredil začasno kartico in odšel k zdravniku. Pa po tolikem času, ko sem spet hotel videti zdravnico, mi je to rpeprečila kartica (vse to je sarkastični mišljeno, kajti le kdo rad obiskuje zdravnika/-co, razen če je vizualno obetavna:D)
By Felix

Ni komentarjev: