nedelja, 17. februar 2008

KOSOVO REPUBLIK!!!!!!

No, pa je!!! Dočakali smo osamosvojitev...pa smo spet mi krivi za to! Citiram: Enkrat so že razdvojili tuje ozemlje pa to delajo spet! Ja WTF?!?!?!?! Slovenija je bila tuja zemlja ne naša?!?!?! Ja to ne morš verjet, kaj use si zmislijo ti Balkanci! Mislim?!?! HALO!?! Razdvojili smo tuje ozemlje, ne vzeli smo, kar je NAŠE!?! To če pa podpiramo Kosovo republiko pa ne pomeni,da razdvajamo tuje ozemlje! Oni sami so se že odločili, da se bodo razdvojili od...khm...že vedo zakaj! Je bila pa taktična, da letos, ko se Kososvo osamosvaja ravno mi predsedujemo EU. Tko naj se balkan sam med sabo potepe, da mi žlahtni evropejci ne bomo krivi nič...muhahahaha!
Jah in dej je drugi bog Amerika, ki podpira samostojnost, aja pa Hrvaška, ki je nardila nevem kaj, mi pa ne k smo rekli, da jo podpremo prvi..
No in s to obljubo smo si nakopali sranje na veleposlanstvu, ja porkamadona, kaj smo pa mi krivi da je Kosovo samostojno??? Nismo, mi pisali ustave, in držali roke, ko so podpisovali deklaracijo! IN po tem se pozna BALKAN! Če ne bo po naše bomo pa grozili, in tepli in kurili in delali sranje, slovenskim podjetjem in tako iz naše pametne neumnosti škodovali ne samo tujim podjetjem ampak tud našim ljudem zaposlenim v teh podjetjih? Kje je tukaj logika???
Ja če je kriva sosedova krava bomo okrivli tudi sosedovo kozo?..politika in gospodarstvo....TO PA RES NI ISTO!

Remember, remember the 17th of februar..when it started, sweet vendeta...

Pa veste, zakaj so pozimi sprožili osamosvojitev? Zato,da jim ni treba dajati sladoleda zastonj...čevapi so pa predragi...

by banana

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Helou:)
Ma ja komplikejted vse skup..stara sam ta izjava s sladoledom in čevapim pa seka haha...

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.