ponedeljek, 21. januar 2008

Popizditis

Ne, sej ne, da se je začelo že nasvsezgodaj zjutraj.. Slab dan zelo slab! Zbudim se z rahlim glavobolom. Mislim, da sem imela nekako tak pogled kot zaklano jagnje.. Razmišljam, kaj za hudiča delam pokonci...nekako se potem spravim na noge..in v bolečo fazo kopalnice na totalko.. Ok, tuš je dobro del, če ne druga me je zbudil. Ker kava zjutraj pomaga pri mojem vstopu v realni svet ljudi, sem pač v dobri veri, da bo pomagala tudi pri glavobolu, oddrsala do kuhne! KATASTROFA! Svinjarija v kuhi! Ja fertik, enkrt, ko ne pomijem posode v petek, ker se mi je mudilo, pa še tista dva piskra ne more nihče namesto mene pomit! A jaz pa lahko pomijem svinjarijo za vsemi, ko je pomivalnik tako poln, da vode v kozarec ne morem natočit. Ja, sej vem zakaj pa pomiješ, zato ker tega ne morem gledat in pade slaba luč tudi name! In zato, ker enostavno ne prenesem pogleda na svinjarijo v študentski kuhinji, doma je drugače. No, in glede na to, da jaz pomijem piskre drugim bi tudi tisti drug kdaj lahko meni pomil! Nauk zgodbe je, pomij sam svojo posodo, in tudi tako je bilo, za nalašč sem pomila svoje 3 svinjske piskre, ostalo svinjarijo pa sem pustila na ogled in vzgled....bo že Vlado to pošlihto!
Naslednja katastrofa..kava skuhana, pogledam v hladilnik za mleko, ok ni ga več, ampak kaj vidim???? Še tista boga moja polička v vratih, ki naj bi bila samo moja in od cimre, in ok pustim, da tudi sosed pristavi kaj vanjo- ne ni tako velika!! Še tista je zabarikadirana z vinom, ja fertik kej pa sem jaz!?!? Hm, moja polica moj vin-superficies solo cedit! Ne samo to okupirala bom večjo polico in jo spraznala!!! Pa porkamadona kaj jim je?? Kar je moje je moje!
Še en dokaz, da je dobrota sirota, vzela sem tisto malo, pa še tist so mi požrli kapitalisti!!!!

I rest my case!!!

by banana

1 komentar:

Anonimni pravi ...

No nam je pa cimer ki se je v petek vn izseliu odloču še mal raztura nardit..kuhna-bolš d človk notr ne stop, kopalnica-tip sfuku tuš wtf...Banana mate zegn d čistilka pride vsak dan,mene pa še vse tole čaka..Ja sj ka pa žvim s samim tipim..obuuuuuuuuuuuuuuuuuuup:)