torek, 15. januar 2008

Cestno dirkanje

Najbol me razjezi, ko se mi po cesti takoj za ritjo vozi kakšen divjak. Sicer ne sodim med ''ta počasne'' voznike, vendar se tudi ne šponam s hitrostjo predvsem zaradi lastne varnosti in varnosti drugih, ki so vključeni v promet. No in danes se zvečer peljem iz Laškega (centra) po glavni cesti proti Celju (proti domu). In vse iz centra mi za ritjo vozi beli megan. Pri bencinskem servisu se ustavim zaradi rdeče luči na semaforju in si ogledam ker wannabe frajer se drka za mano. In na moje veliko presenečenje sem opazil za volanom moškega starega okoli 35 let. Vendar to ni najbolj presenetljivo, najbolj me je presenetilo to, kako je bil oblečen. Bil je policist, ki je verjetno zaključil z delom in se odpravljal domol ali pa kamorkoli je že peljal.... Hja očitno policisti izven delovnega časa pozabijo na službene dolžnosti, kajti ta policist je s svojo vožnjo tik za mojim avtom povzročil, da sem tudi sam začel prtiskati na gas in vseskupaj je izgledalo, kot da bi med sabo merila moči, katera mašina je hitrejša. S tem napravil kaznjivo dejanje, kajti policist te ne sme silit v kaznjivo dejanje (s njegovo vožno je me posredno silil, da sem prekoračil omejitve hitrosti). Drugače pa vv podobnih primerih (če seveda ni veliko prometa na cesti, da ne povzročim česar hujšega) preprosto zmanjšam hitrost in naj se jebe zadaj koker se ve in zna.
Pa srečno in varno vožnjo.
By Felix

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

fertik stari direktivo, ptitožbo! sm tip je meu poun kurac usega in je vido sam še dom pa ženo duma! ampk no pustmo stat kaj bi lahko bilo?če bi bilo!

Anonimni pravi ...

hehe verjetno je res še sam ženo vidu in je probavu pač pozicijo od uzadi :):):) haha

Anonimni pravi ...

hahah mini me! to pa je bla dobra!

Anonimni pravi ...

Ja js tud vedno popizdim k mi en cepc za ritjo svet ko se pelem čez naselje 50km/h, jebat ga kazni so po tanovem ubitačne...Pač peljem normalno dalje in ga kontra sprvljam ob živce;P Ashoooooooooooooooooools:)

Unknown pravi ...

Mene pa bolj razjezi, če je pred mano en res počasen voznik, kot pa da je za mano norec. Žal... No... situacija 'norec za mano' je tudi dosti redkejši pojav... Slovenci smo bojda nestrpni vozniki, tudi sebe štejem mednje.
Ob branju tvojega prispevka sem sprva pomislila, da je za tako vozila provida, čeprav se mi je zdelo, da Megana ni med njimi. Hja, policaji so policaji le v službi, sicer so pa ravno tako ljudje... in žal tudi slab vzgled. Nekateri najverjetneje mislijo, da so 'bogovi' in jim nihče nič ne more, ker itak ne bodo plačali kazni, ker se bodo že izmazali s tem, da delajo za policijo in da poznajo 'največje živine'.
Pa še ena potuha: 18 letnik iz mojih krajev je peljal skozi Laško po cesti, ki je hitrostno omejena na 50 km/h peljal več kot 100 km/h. Po pravem bi mu naj odvzeli izpit in mu ga prepovedali ponovno delati za obdobje dveh let... vendar: njegov oče pozna nekoga s policije... Mislim! Naj se pa kaj naredi? Ta smrkavec bo še naprej brezglavo vozil, ker ni dobil nobene vzgojne!

Anonimni pravi ...

Hja, sej men se to tut redko dogaja, da mi ker za ritjo tolk fura, sam ko se mi pa kr pritisk vzdigne (ker pač na ak način me je provida izsilila da sem naredil prekršek in potem mi je zaračunala kazen - če bi takrat mal bol logičn pomislu in mu povedu da me je pač on izsilu u prekršek nebi plačal...). Drgač pa nism nestrpn voznik, ampak po Morfijevim pravilu se pa vedn nekdo jajca pred tabo ko se ti kam mudi. Takrat pa nema spasa, takrat pa prevelikokrat izsiljujem in ne vozim vzgledno:) Hja... veze in poznanstva... brez njih nemorš z njimi pa tudi ne... Hja en kolega je v letu 2007 nabil za več kot 600.000 sit kazni (vozil z mobilnim telefonom v roki, ni imel pripetega varnostnega pasu, prehitra vožnja, prehitevanje na odsekih kjer je to prepovedano,... od tega je plačal samo desetino. Ampak kaj čmo, čeprav lahko poslušamo o prometnih nesrečah se nas to nič ne prime, pri tem velja rek: Učiti se na tujih napakah je tako, kot da bi se najedel ko bi nekoga gledal kako je.

Lacupakabra pravi ...

Žal je dandanes preveč nestrpnosti tako na cesti kot vsepovsod drugje. In policaji, ne glede na to ali so v službi ali v prostem času, so vseeno lahko vzgled ostalim državljanom.