torek, 5. februar 2008

Tehnologija - Lajša ali otežuje življenje

Dandanes so takšni časi, ko skoraj nujno za svoj obstoj, službo, šolo in nenazadnje tudi zabavo, potrebujemo raznorazne tehnične pripomočke. Ampak vedno več jih je na tržišču, težje se odločimo katero bi izbrali. Nenazadnje pa se pri tehnologiji in tehničnih napravcah srečujemo z raznimi napakami, nedelovanjem, kot si želimo... S tem se ubadam danes že celi dan. Bil sem kot odrezan od sveta, kajti nevem zakaj mi niso hoteli delovati ne IE7, ne Firefox, ne MSN, samo skype se je tu ali tam povezal in prekinil. Verjetno je bilo krivo to, da sem se malo preveč igral z registri mojega operacijskega sistema Windows Vista Ultimate. Na srečo sem že vzpostavil večino nedelujočih stvari in moram reči, da mi po ''prčkanju'' po sistemskih datotekar računalnik deluje veliko bolje in hitreje (ni vzponov, brez padcev). Ob kakršnih koli tehničnih težavah se marsikdo vpraša: Ali nam je res lažje ob vsej tej tehniki?
By Felix

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Menim, da je predvsem bolj zanimivo in mobilno;)

Anonimni pravi ...

fukin tehnik, tud mene jebe na vskim koraku nis edini men se to usak dan dogaja...
mislm da je biu podobn člank gor z moje strani ....lol