sreda, 20. februar 2008

Dolejnske štorije

Pa začne en ka je Francl ka še sexaš kj?
Pa un eh js ga mam sam še za scat.
Pa un reče ma dej no lej kuk maš še poskočno babo, te mal po jajcih počoha, pa je un prec veseu
Pa se baba sam zareži.
Pol pa reče ta Franci...
Ja taprvo je kap sm jo pokopau...
Je ta drugo sm jo spet pokopau...
Pol pa reče Rozika, tko je namreč ime ta tretji...
Ja mene pa še nis...
Je reku eh draga mislim d boš zj pa ti mene!

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Jp dogodivščine zdravstvenega doma haha, vsaj dolgcajt ni v čakalnc;)rofl

Anonimni pravi ...

ja sm mi dala ideo ka nje
če sm trenutn brez idej...krnki

Anonimni pravi ...

Sj veš kak je un rek: Ni pomembno, da se ti danes nič ne da; važno je da se ti nič ne vzame;)Ma dj sam je res neka "pomladna" utrujenost..in ja čeprav še datumsko ni pomlad kurc zvončki pa krokosi so že vsi skor odcvetel tko da...:)