petek, 15. februar 2008

iPod Touch

Po dolgem času sem si spet kupil mp3 predvajalnik. Pred časom sem imel ipod mini-ja, zdaj sem si pa kupil najnovejši ipod: ipod touch. Zadevica je zelo lepa in tudi zelo zmogljiva, kajti poleg klasičnega predvajanja glasbe nam ponuja predvajanje video posnetkov, slik, srfanja po internetu (preko Wi-fi), nalaganje aplikacij in iger. Celotno napravico pa opravljamo z dotikanjem ekrančka (predvajalnik ima samo 2 analogna gumba). Več si pa oglejte na videoposnetku:


By Felix

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Hy!
Felix prideš ti mogoče 25,26 al pa 27 v mb?Pa zanima me še če ti prnesem pol un člank iz jokerja glede na to d si že nabavu iPod:)
Ajd lp...

Anonimni pravi ...

Hi.
Članka ne rabim več (hvala vseeno:)). Glede tega kdaj pridem v mb je pa sped odvisno, mislil sem ta teden ko zj pride, sam sm se prjavu na en izpit k ga mam u četrtek... je pa varjanta da bi pršu mogoč 26 al pa 27... sam nč ne oblubm.