petek, 22. februar 2008

Dolgooo čakanje

Danes sem se odločil da skrajšam mojo čupco in zato se odpravim k frizerju. Odločil sem se za tip frizerja, ki ponuja mošjko, žensko in otroško striženje (frizerji, ki so specializirani samo za moško ali žensko striženje so malce preveč dragi za nas študente:)). Ob ugodnih cenah se razume da bo gneča, vendar nisem pričakoval tolikšne in še najbolj me je ujezilo, da od 6 frizerk (od tega ena samo barva lase) so se vse posvečale vrstnemu redu (kdaj je kdo prišel v salon). Od 5 ''strižajočih'' deklet bi lahko brez skrbi ena skrbela samo za moško populacijo, kajti za vsakega je porabila mogoče 10 minut (malce poškropila z vodo, ostrigla, posušila in to je bilo to), medtem ko je za eno žensko porabila okoli 30 minut (umivanje, striženje, barvanje, navijanje, sušenje, česanje, lakiranje). Od tega ko sem prišel in da sem bil gotov sem porabil več kot eno uro in 40% živcev. Drugače pa nimam nekih težav nakupovati obleke, čevlje zraven žensk (ker to vemo da traja dolgo in moramo kar nekaj časa potrpeti) ampak tam imamo vsaj kaj pametnega za počet, pri frizerju pa je edina zabava ogledovanje trač revij. Ni nam lahko:)
Lp Felix

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

O lol ja ka u vašem koncu ne poznaju besede naročanje na URO?Tle pr nas to namreč enkratno funkcionira, čakam največ 10min:)pa nobena gužva se ne nardi...zarad tega sistema; isto kot čakanje pr dohterju:)očitno je NEK vsaj za neki dobr-organizacija dela:)ave!!!

Anonimni pravi ...

Hja tle u Celu tut če si pr dohterju naročen boš skoraj po vsej verjetnosti čaku po 15min ali več. očitno smola:)

Anonimni pravi ...

Kaj, ena ura čakanja, pa se že treseš? Naročen nisi bil...
Pa kaj bi še rad?!?

Anonimni pravi ...

Aja, sicer smo pa opazili, da si se ostrigel. ;)

Anonimni pravi ...

nauk te zgodbe je felix psti si čupo, tko kt babe :) al pa duma na mašinco u garaži... bzhzzzzzzz....lol

Anonimni pravi ...

@anonimni: Če imaš dan tempiran do potankosti (kaj vse boš naredil) ti vsako nepotrebno čakanje podere sistem (ps. kdo pa sploh si?)
@banana: Pr men se dolga čupa neb obnesla, ker niam potrpleja zu3 si razčesavat lase (ker imam precej goste in če bi bili dalši bi bilo vse skupaj podobno sračjemu gnezdu:):):))